onsdag den 2. januar 2013

ENDNU EN UNIK BRUGEROPLEVELSE

Godt nytår først og fremmest :-)

Website kampagnerne bliver mere og mere cool.... Efterhånden er der jo ikke det, der ikke kan lade sig gøre. I forlængelse af forrige indlæg er jeg faldet over endnu et super godt eksempel på en unik og anderledes brugeroplevelse. Og står du overfor at skulle på en rejse inden længe - fx skiferie - så er det jo dejligt med lidt brugbare pakke-tips oveni :-)

Louis Vuitton har nemlig lavet et kampagnesite "The art of packing" hvor de lærer dig at pakke både tøj, jakker og accessories ned på professionel vis og hvordan du placerer tingene bedst muligt i deres kufferter.
Det er da en inddirekte shoppe-oplevelse, der skiller sig ud ... Og man kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, når man får vist hvordan man egentlig bør lægge ens jakke i kufferten...



Slip selv dit indre legebarn løs på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar